Rabobank Clubkas actie

5 maart 2019 Geen categorie Nieuws sponsoring 0
Varen op Loosdrecht

ZV Johannes de Doper is een nieuwe Christelijke Scouting vereniging. Samen avonturen beleven en zeilervaring opdoen staan bij ons voorop. Wij gaan het geld dat we via de Rabobank Clubkas actie binnen halen besteden aan het houden van een zeilweek van 26 t/m 31 augustus 2019. In die week krijgen 30 kinderen in de leeftijd van 10 – 16 jaar een zeilopleiding. Ze maken kennis met de watersport. De week wordt, indien de vaardigheden getoond kunnen worden, afgesloten met een CWO diploma.

Vol verhalen thuiskomen over wat je allemaal geleerd hebt die dag

Uiteraard staat plezier voorop!

Je zult maar een hele week mogen zeilen in je eigen dorp! Slapen doe je lekker thuis in je eigen bedje. Lekker eten wat je mama en papa koken. Vol verhalen thuiskomen over wat je allemaal geleerd hebt die dag en dan mag je de volgende dag weer!

Stemmen

Ben jij klant bij de Rabobank? Ga dan met jouw persoonlijke inlogcode naar: https://www.clubkascampagne.nl/gvs/clubkascampagne en stem op ons!