Flessenactie

25 februari 2019 Groep Leden Scouting Johannes de Doper sponsoring 0

Beste ouders en/of verzorgers van de Zeeverkenners en mensen die ons een warm hart toedragen,

Om als groep aankomend seizoen zo veel mogelijk leuke dingen te doen, doen wij binnen de groep elk jaar een aantal financiële acties.

Aangezien we (nog) niet mee kunnen doen aan andere acties hebben we dit jaar besloten  om een flessenactie te beginnen. Hiermee willen wij vanaf aanstaande opkomst tot de zomervakantie zoveel mogelijk geld ophalen, zodat we in juli hopelijk een mooi bedrag hebben opgehaald om wat leuks te kunnen doen of te kopen voor onze groep!

Wat is nou precies de bedoeling? We vragen u om aankomende opkomsten oude statiegeldflessen mee te nemen zodat wij deze kunnen inleveren bij de supermarkt. Het geld dat wij hiermee ophalen zullen we in de tussen tijd natuurlijk goed bewaren. Let op:  u kunt uiteraard ook het bonnetje of het geld van het statiegeldflessen bij ons inleveren, niet enkel de flessen zelf!

Het aankomende half jaar zullen we jullie op de hoogte houden van tussenstanden binnen deze actie en zullen we de eerste opkomst na de zomer de eindstand bekend maken!

U mag het geld ook storten op ons bankrekeningnummer NL  16 RABO 0330 9788 02 t.n.v. Zeeverkenners Johannes de Doper te Breukelen

Met vriendelijke Scoutinggroet,

De Zeeverkennersleiding