Lekker ravotten in en om het water. Maakt u het mogelijk?

25 februari 2019 Bestuur sponsoring 0

Zeeverkenners Johannes de Doper is een nieuwe Scouting groep in oprichting. We staan voor een Christelijke beleving van Scouting, zoals Baden Powel dat ooit heeft beschreven. B.P. zag Scouting als de praktische uitvoering van het Christelijk geloof. Wij proberen klaar te staan voor de Breukelse Gemeenschap en we pogen jongelui de normen en waarden mee te geven zoals die uitgedragen worden binnen Scouting, de grootste vredesbeweging ter wereld. Naast het uitdragen van normen en waarden, geven we de kinderen een opleiding om hun zeilvaardigheids-, roei vaardigheids- en hun (Buitenboord)motorboot diploma’s te halen binnen de normen van het CWO (Commissie Watersport Opleidingen). Om dit mogelijk te maken hebben we donaties nodig.

De lach op het gezicht van de kinderen als ze iets wat ze nooit dachten te kunnen leren afsluiten met een insigne of een diploma is onbetaalbaar. Bij het zeilen leren ze veel zaken waar de maatschappij voordeel van heeft. Respectvol omgaan met elkaar en voor elkaar zorgen. Respect hebben voor de boten en er onderhoud aan plegen. Uitdagingen aangaan en oplossingen bedenken voor de zaken die je onderweg en in je leven tegenkomt.

Het gedoneerde geld zal gebruikt worden voor de kosten verbonden aan het hebben van een Zeeverkennersgroep. Lig- en havengelden, bank- en verzekeringskosten, onderhoud aan de boten. We rekenen op u aangezien we zonder subsidie werken.

Kijk hier verder voor de donatie programma van het Oranje Fonds.