Zeilweek Breukelen 2020

24 augustus 2020 @ 08:00 - 29 augustus 2020 @ 17:00

Zeilweek Breukelen 2020 is een evenement dat de jeugd van 9 t/m 16 jaar aangeboden wordt door Zeeverkenners Johannes de Doper i.s.m. de Gemeente Stichtse Vecht en een groot aantal ondernemers uit onze mooie gemeente. Hierdoor is het evenement geheel gratis voor de deelnemers.

5 dagen lang trainen de kinderen en wordt ze zeilvaardigheden aangeleerd, om ze op dag 6 examen te laten doen. Uiteraard organiseren we dit evenement om leden te werven. We leren de kinderen tijdens deze week meer, dan zeilen. Er wordt gewerkt aan de weerbaarheid, door het aangeven van grenzen en uitleg te geven over hoe respectloos pestgedrag is. Aan het einde van de week, staan de kinderen ook wat dat betreft wat anders in het leven.
Wil je meedoen aan de Zeilweek Breukelen 2020. Houdt de mogelijkheden tot inschrijven goed in de gaten. Er mogen 30 jongelui meedoen. Tegen de tijd dat de inschrijving open gaat, verschijnen er publicaties in de locale media en op onze Facebookpagina www.fb.me/zeeverkenners

Begin:
24 augustus 2020 @ 08:00