Nieuwjaarsconcert SDG

19 januari 2020 @ 13:00 - 17:00

De Zeeverkenners zijn aanwezig bij dit Nieuwjaarsconcert. Ze verlenen hand- en spandiensten richting de organisatie en stellen zich dienstbaar op. Uiteraard kom je in uniform. #laatjezienlaatjehoren #samen

Een Matinee Concert vol muziek zoals U gewend bent bij een Nieuwjaarsconcert. Voor u spelen: SDG Tienhoven o.l.v Hans Boom en Jeugdorkest Stichtse Vecht o.l.v. Maud Lavrijsen

De opening van het concert wordt verzorgd door het Jeugdorkest Stichtse Vecht o.l.v. Maud Lavrijsen. Jeugdorkest SV bestaat uit een aantal enthousiaste jeugdige muzikanten die met veel plezier muziek maken en graag voor U willen optreden. Dit Jeugdorkest is als opleidingsorkest onderdeel van Orkest SDG.

Na het optreden van het Jeugdorkest komt het groot Orkest SDG Tienhoven o.l.v. Hans Boom in actie! Orkest SDG, is natuurlijk al lang geen onbekende meer in de regio. Het orkest uit Tienhoven verzorgt al een aantal jaren mooie thematische concerten in de theaters van de Stichtse Vecht. Wij willen dat dit een mooie matinee gaat worden voor de muziekliefhebber uit de Stichtse Vecht en daarbuiten.

Orkest SDG speelt muziek waarmee recht gedaan wordt aan een echt traditioneel Nieuwjaarsconcert. Zo zullen de Radetzky Marsch en een mooie medley met de bekende Nieuwjaars Walsen in het stuk Estudiantina voorbijkomen. Natuurlijk komt ook de muziek van Straus in een hele mooie medley Waltzing With Straus aan bod.

De voor velen bekende Floral Dance en de concertmars Sempre Unita zullen door Orkest SDG gespeeld worden. Maar ook mooie arrangementen en originele werken voor fanfareorkest van eigentijdse en lichte muziek zullen de revue passeren. Het Orkest Ziet u graag op:

DATUM:                  Zondag 19 januari 2020
LOKATIE:                 H. Johannes de Doperkerk, Straatweg 146 te Breukelen