Extra Opkomst Zeeverkenners ivm Dodenherdenking

4 mei 2019 @ 18:30 - 20:30

Extra Zeeverkenners Opkomst ivm Dodenherdenking.

De Zeeverkenners treden aan om 18:30 uur voor de Pauluskerk. Hier zal een Vredesviering gehouden worden samen met de andere kerken uit Breukelen. De Zeeverkenners zullen het Vredeslicht met zich meedragen.

We verwachten dat de Zeeverkenners allemaal zullen aantreden in hun donkerblauwe T-shirt met opdruk en hun gele das. Daaronder draagt iedereen een donkerblauwe broek of een donkerblauwe spijkerbroek. Voor de dames geldt dat zij bij voorkeur een donkerblauwe rok dragen. Uit respect dragen we deze dag onze netste schoenen. De gele das wordt zo gevouwen dat de volledige tekst achterop ons T-shirt zichtbaar is. Bij lage temperaturen is het toegestaan om onder het T-shirt een donkerblauwe trui te dragen.

We gedragen ons deze extra opkomst respectvol, zowel in de kerk waar we te gast zijn, als tijdens de herdenking en op het kerkhof. We brengen hier een saluut aan diegenen die voor onze Vrijheid gestorven zijn.

Laat je zien, en wees stil uit respect!

Scouting Johannes de Doper
email@scoutingjohannesdedoper.nl