20 maart 2021 start Scouting Loterij 2021

20 maart 2021

Zaterdag 20 maart 2021 start de verkoop van de Scouting Loterij 2021.

Door het kopen van deze loten helpt u de Zeeverkenners mooie avonturen te beleven.

De afgelopen 3 jaar is er flink geinvesteerd. We zijn een CWO vaarschool. Bij ons kunnen leden afvaren in de disciplines: Buitenboordmotor, Roeien en Zeilen.

We hebben door hard te werken, verkoop van loten, folders rondbrengen, collecteren en sponsoring veel materialen bij elkaar gekregen.

Zo hebben we 3 Lelievletten en een Valk. Alle boten zijn voorzien van dekzeilen. We hebben voorlopig genoeg grootzeilen en fokken. Alle boten zijn voorzien van lijnen. Er is een grote hoeveelheid handgereedschap en een aantal electrische gereedschappen.

Dit jaar proberen we een reservering te maken voor het onderhoud van onze boten, opdat we kunnen blijven varen.

Helpt u ons mee door loten te kopen?

Laat je zien, laat je horen!

Zeeverkenners Johannes de Doper
bestuur@scoutingjohannesdedoper.nl