Zeeverkenners Johannes de Doper is CWO Zeilschool.

29 augustus 2020 Leden Nieuws 0
Ingang

CWO Zeilschool Zeeverkenners Johannes de Doper uit Breukelen is een feit.

Na 2 jaar van intensieve en gedegen voorbereiding was het 27 augustus 2020 dan eindelijk zover. Gedurende de Zeilweek Breukelen 2020 kwam een keuringsmeester van het CWO ons bezoeken. Veel complimenten mogen ontvangen, gelukkig ook nog wat tips. We mochten de CWO-vlag in ontvangst nemen en werden gefeliciteerd met het feit dat we nu deel uitmaken van de groep van ongeveer 160 CWO gecertificeerde vaarscholen van Nederland. Er werd ons “Een behouden vaart!” gewenst.

De Zeeverkenners zijn de enige CWO Zeilschool in Stichtse Vecht. We verwelkomen u graag op onze paradijselijke locatie WSV De Meent, De Meent 1, 3621 VSĀ  BREUKELEN.

De jeugd kan lid worden van onze Zeeverkennersgroep. Volwassenen kunnen kiezen lid te worden of niet. Volwassen leden zijn actief te zijn binnen de vereniging en ontvangen korting op de cursussen. Wil je meer weten? Neem contact met ons op via het contactformulier.

Meer informatie over het CWO vindt u onder deze link.

Laat je zien, laat je horen!