Zeeverkennersbier

3 mei 2020 Scouting Johannes de Doper sponsoring 0
#zeeverkennersbier #sponsoring

Zeeverkennersbier? Ja!  Als je zonder subsidie voor je reguliere activiteiten een nieuwe Scoutinggroep opzet dien je creatief te zijn. Vandaar dat wij een poging doen geld op te halen d.m.v. het brouwen en verkopen van een blond speciaalbier.

Veel andere acties die we in de planning hadden voor de financiering van onze activiteiten kunnen niet doorgaan vanwege dat nare COVID-19. Het is een actie met een glimlach zoals u van ons gewend bent. Uiteraard is dit een 18+ aangelegenheid!

Onder het motto:
Met het drinken van dit bier, bezorgt u kinderen veel plezier. U verricht hiermee een goede daad.

Het speciaalbier is voor een klein bedrag verkrijgbaar bij Zeeverkenners Johannes de Doper, bij Slijterij Wijnhandel W. van Schaik en bij Sjatoo in Breukelen.

Wij wensen eenieder veel gezondheid, zegeningen en liefde.

Laat je zien, laat je horen!